Regeln für meinen Fulgrim?

😀 Er sollte was können, denn immerhin ist er ein Dämonenprimarch!

The Daemon Primarch Fulgrim
(WS)10 (BS)6 (S)6 (T)7 (W)7 (I)7 (A)4 (LD)10 (Sv)3+

Unit Type: Monstrous Creature

Wargear
Laeran Blade counts as a Power weapon and a Locator Beacon.
Quicksilver: Fulgrim moves as a Beast and rolls 3d6 for his run move picking the highest.

Soulstrike: If all attacks hit a single target, all wound rolls with the Laeran Blade cause
Instant Death even on models with Eternal Warrior.

Special Rules
• Daemon
• Gifts of Slaanesh
Prince of Chaos: Thanks to the Chaos Gods, Fulgrim considers himself far more than an Astartes, or even a Primarch. He may not join a unit or be joined. Fulgrim can never contest or capture an objective.

Titanic Might: Such is the power of the Daemon Primarch Fulgrim that he may re-roll all failed rolls to wound with close combat and shooting attacks.

Gifts of Slaanesh: Fulgrim is blessed with the Aura of Acquiescence; Pavane of Slaanesh; Transfixing Gaze; Chaos Icon; Soporific Musk; Unholy Might.

aus "The Tempus Fugitives: Age of the Emperor
"
:slaanesh:
 
Das wichtigste fehlt: die Punktekosten 😉

eigentlich nich, bei Dämonenprimarchen braucht der Gegner einiges an Humor das man ihn einsetzen darf und bei der AotE-Expansion erst recht.
Da ersetzt man einfach einen Keeper of Secrets... ok er kommt auch noch mit 5 "Legendary Points" (generiert man über die Truppauswahlen und Armeegröße).
Deshalb is es sinnvoller den "Wert" mit den Gegenspielern abzustimmen...