Wenn ich einen Angriff ansage, kann der Gegner vorgetäuscht Flucht wählen. Ich hab dann die Möglichkeit den Angriff umzulenken oder zu Verfolgen (engl RUN DOWN).
RUN DOWN besagt:
Once the charge target has completed its flee move, the charging unit makes its charge move as normal. If the charging unit makes contact with the fleeing unit, it will wheel to align as normal. Caught by the enemy, the fleeing unit is hacked to pieces and immediately removed from play.
Während FEIGNED FLIGHT besagt:
If this unit chooses to Flee (or Fire & Flee) as a charge reaction, it automatically rallies at the end of its move.
Wenn die Einheit nun eingeholt wird, wird sie dann vernichtet, oder wird ein normaler Nahkampf ausgetragen?
RUN DOWN besagt:
Once the charge target has completed its flee move, the charging unit makes its charge move as normal. If the charging unit makes contact with the fleeing unit, it will wheel to align as normal. Caught by the enemy, the fleeing unit is hacked to pieces and immediately removed from play.
Während FEIGNED FLIGHT besagt:
If this unit chooses to Flee (or Fire & Flee) as a charge reaction, it automatically rallies at the end of its move.
Wenn die Einheit nun eingeholt wird, wird sie dann vernichtet, oder wird ein normaler Nahkampf ausgetragen?