Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
We learnt some valuable lessons during the year on how to deliver product system changes on this scale and as we released more of the range in the second half of the year, we finished the year with sales of Warhammer: Age of Sigmar at a higher rate than Warhammer has enjoyed for several years.
After a disappointing December we carried out a thorough review of our operational plans and, thanks to a great team effort, we bounced back with four out of five months of profitable sales growth.
During the year, I carried out a review of our product strategy. As a direct result, we now offer our models at a broader range of price points. We have piloted a small 'Start Collecting' range of models that have sold well.
We have also introduced some stand alone high value box games, a simple gateway into Games Workshop product; they too have been a hit. We will continue to seek to improve our product offer and be more customer focussed in 2016/17.
We launched a dispenser of eight products called Battle for Vedros in toy shops in North America in June 2016 and will launch a small range called Build and Paint globally in modelling and toy shops later in 2016/17.
Frage mich nur wo das Statement von Roundtree ist.
Ist es möglich kurz die Quintessenzen von dem Bericht kurz zusammenzufassen?
Sitze noch auf Arbeit und kann mir leider nicht alles durchlesen aber brenne darauf zu wissen, was drin steht :O
Ich denke mal das wird alles mit "Das ist nur alles PR! Lügenpresse!" abgetan werden.Das AoS besser als WHFB läuft dürfte wieder einige Nervenzusammenbrüch verursachen aber irgendwas ist ja immer.
Kirby ist nimmer der CEO
Das AoS besser als WHFB läuft dürfte wieder einige Nervenzusammenbrüch verursachen aber irgendwas ist ja immer.
Damit meine ich, dass die Verschwörungstheroie aufkommen wird, dass die Beschreibung entgegen der eigentlichen Fakten ist, um die furchtbar desaströsen Zahlen von AoS zu verschleiern.Also Lügenpresse ist mir im zusammenhang mit GW bzw. Warhammer an sich noch nie aufgefallen, wenn ich ehrlich bin. Ausserdem wüsste ich nicht wie man ein Dokument das faktisch direkt von der Quelle selbst stammt, als Lügenpresse bezeichnen kann, da war ja faktisch kein Mittelmann drin, wenn ich das richtig sehe oder?
Bin ich eignetlich der einzige bei dem Warseer seit Tagen down ist? Ich wollte es mir eigentlich nicht nehmen lassen Hastings Rant zu dem Bericht zu lesen.