wieviel soll denn die Transportbarke kosten?
Wenn da 5 desintegratoren + 10 necrons runterballern, kommt doch schon was zusammen.
Wenn da 5 desintegratoren + 10 necrons runterballern, kommt doch schon was zusammen.
http://www.games-workshop.com/gws/content/blogPost.jsp?aId=18500114a
das ganz unten ist recht interessant, necs werden doch sehr sehr teuer
Also Phantome werden nicht als neue Box rauskommen, entweder 3 für 42,50 ( was von der preis/leistung nicht schlecht wäre ) oder wie jetzt 1nes für 17,50
wieviel soll denn die Transportbarke kosten?
Wenn da 5 desintegratoren + 10 necrons runterballern, kommt doch schon was zusammen.
Wenn ich mir 1000 Punkte meiner SM anschaue, wirken die Necrons doch etwas mau in Vegleich...Mal schauen, ob dass nicht so sehr abschreckt, wies aussschaut.
Ob man bei 1000 Punkten allerdings auch die Barke und die 5 Praetorianer mitnehmen würde ist fraglich würde ich erst mal vermuten 😉 Die Truppe für 1500 sieht eigentlich gar nicht so schlecht aus. Außerdem wird es ja noch eine zweite Welle geben wird, die in den zwei Beispielen noch nicht bedacht ist. Aber wie immer: am Samstag wissen wir mehr!
Weiss denn schon einer ob dieses nervige Phase Out verschwindet?
:angry:Weiss denn schon einer ob dieses nervige Phase Out verschwindet?
Hab mir 1 mal exis, den Codex, 1 mal Leibgarde und eine Barke vorbestellt.
Überlege noch, ob ich die exis zu eliminatoren umbaue oder doch lieber Extinctoren mit Tesla waffen nehme.
Die Leibgarde wird fast sicher ein Schild schwert trupp mit NK Lord.
Die Barke wird wohl eher ein transporter für 10 Krieger.
These abilities each cost a different point value (between 10 & 50 points), they are:
• Can make their CC attacks Entropic.
• Can place a large blast over themselves at the I1 step of combat and all models touched by it suffer a S3 hit with no armor saves allowed. If one or more unsaved wound is caused by this attack, the C'Tan gains a single wound back (but cannot go above its starting wound values). Kills caused by this attack do NOT count towards combat resolution.
• Can redeploy D3 units after deployment and scout moves are done, including moving units into/out of reserves.
• Make all Melta/Flamer fired within 12" basically suffer from 'gets hot' except that if a '1' is rolled then the firing model is removed automatically with no save possible. On vehicles, an exploded weapon counts as 'destroyed'.
• Make all enemy vehicles moving within 6" of the C'Tan count as moving through difficult terrain. Deep Striking units landing within 6" auto-mishap if their scatter roll is a double (regardless of whether they 'hit' or not).
• Counts as having both Assault/Defensive Grenades & Stealth.
• During the C'Tan's Initiative step pick one enemy model in base contact. That model must pass an I test or be removed with no save possible.
• Makes all difficult terrain count as dangerous for the enemy army and makes existing dangerous terrain cause wounds on '1' or '2' instead of the normal '1'.
• Shooting Attack: 24", S4, AP-, Assault 1, Large Blast
• Shooting Attack: 18", S4, AP-, Assault 8
• Shooting Attack: 24", S9, AP2, Assault 1
Weiss denn schon einer ob dieses nervige Phase Out verschwindet?