Also mir machts auch Spaß wobei die Schwachstellen bleiben. Das Saven hat mich jetzt schon mehrfach auf unterschiedliche Weisen gestört. Trotzdem bin ichf roh es gebackt zu haben, ist auf jeden Fall ein stimmiges Shadowrun Spiel.
-Waffenbalance bräuchte imo mehr Feinschliff. Gerade Shotguns mit AP Klau kamen mir zu mächtig vor. Mein Pistolero war zwar gut am austeilen aber Shotguns waren bei den Kameraden immer irgendwie praktischer als Pistolen, Sturmgewehre, Nahkampf oder gar Magie.
-Waaaahhhh Heilung!! Bis zum Ende ja eigentlich gar kein Probleme aber sobald "Bug Hunt" ansteht gingen meine Medpacks doch etwas schneller verlustig. Und die Regeneration des Magiers heilt ja "nur" den letzten genommenen Schaden was streckenweise ausreicht aber am Ende halt nur noch ein Tropfen auf dem heißen Stein ist
aber genervt hat mich das er die "basic" beine nicht mehr gegen das finale Upgrade wechseln konnte
Hat mich gereizt, hatte ich aber dann auch nicht gekauft ^^. Mal sehen glaub mein Finale war Auge#2, Datenbuchse, Beine#1 und Brust#2Ja, ich konnte auch nur Dermal Plating und das Auge tauschen. Hat einer die Wired Reflexes ausprobiert? Sind die gut?
Vielelicht war dein Team besser. Neben Harlekin hatte ich die Tir Wache und Deathsigh [Troll Straßensamurai] am Start. Aber mit dem Harlekin wurd ich nicht umbedingt warm und ein guter Ersatz für meine "Standard Magierin" Jenny Hex war er am Ende auch nicht. Mit nur einer Shotgun und X Gegnern die aus Wänden kommen und wo man mit Waffenswitch kalkulieren muß, haben meine Runner doch ein wenig mehr einstecken müssen als üblich 😉Ich hatte wohl Schwein, so viele Medpacks brauchte ich nicht.
Mmhhh jein. Die Einzelschüsse oder halt "Heilung" sind wirklich zu lasch. Die AE Sprüche fand ich aber ab und zu echt praktisch. Die Leylines bräuchten da vielleicht ein Upgrade, denn außer das mein Magier jedesmal "außerhalb" von Deckung stand, hab ich keinen wirklichen "Buff" festgestellt wenn man sie nutzt.Der Magier ist aber generell zu schwach, IMO. Den Heilspruch kann man gerade am Ende vergessen, Cooldown dauert zu lange und man kriegt oft zwischendurch diese 1-Punkte-Kratzer.
New Features, Improvements
- SMG: Aimed Shot now uses 4 bullets, down from 6.
- SMG: Spray and Pray now uses 6 bullets, down from 8.
- SMG: the Beretta, Uzi, Colt, and HK are slightly more accurate.
- Shotgun: Kneecap now has a HP DMG penalty of -6, up from -3. It now has a -5% accuracy penalty, and a cooldown of 3.
- Shotgun: All shotguns have had their accuracy falloff increased slightly, lowering hit chance at long ranges.
- Rifle: Full Auto's accuracy penalty was not being applied properly at high skill levels. It should now always be 15% lower than a single shot's percentage to hit.
- Rifle: Smartlinked rifles were less accurate at very long ranges instead of more accurate. This has been resolved.
- Rifle: The FN HAR and HK G12 were very similar in every aspect except price. The FN HAR is now more accurate and holds more ammunition than the HK G12.
- Rifle: Ammo capacity of the HK G12, Colt M23, and Ares Alpha have been reduced to 32, 34, and 38 respectively.
- Rifle: The Colt M23's damage is now 15, down from 16. The Ares Alpha's damage is now 16, down from 18.
- Grenades: Reduced store prices of all grenades.
- Grenades: HE Phosphorus grenades were not showing up in the store. They should now be purchasable along with the other Tier 3 weapons.
- Cyberware purchase screen is now more user friendly.
- Vendors will now sell more things in various places throughout DMS campaign (such as more med-kits).
- Visual improvements to the summoning grid.
- General UI Improvements.
- Added additional debugging for finding walkable tiles in debug mode.
- Added messaging to alert user when last auto-save occurred.
- Black IC is now less lethal.
- Added an explanation of how Leylines work in the world of SR:R.
- Added a definition of SIN in glossary.
Bug Fixes
- Player can no longer sell a currently equipped outfit.
- Swapping outfits will now correctly give the correct enhancements.
- Player can now equip an outfit if they do not currently have one equipped.
- Drones will now retain their Rigging bonus between levels.
- Wired reflexes no longer dodge friendly effects.
- Spirit death from overwatch no longer causes occasional hardlock
- Reduced load times when loading new assets after version update.
- First time OSX play will start in windowed mode to work around a crash issue for some users.
- Move marker will now be visible over walls.
- Fixed a crash that could occur when transitioning characters one-by-one out of the scene and into the next.
- Fixed issue with equip screen item filtering.
- Fixed issue with installing upgraded cyberware on individual locations of a pair.
- Fixed issue with hiring screen adding incorrect selected runner.
- Fixed a slew of typos.
- Fixed cases in conversation where attribute or skill checks were applied incorrectly.
- Fixed character preview not showing 3D Character in some cases.
- Fixed bug where user could enter missions that require a decker without having any runners with a Cyberdeck.
- Fixed various issues with hiring Coyote.
- Work around some Steam Workshop upload timeout issues
- Editor: Changes to scene or story variables will refresh that variable in the scratchpad.
Known Issues
- We are investigating reports that some users are encountering problems downloading subscribed stories from Steam Workshop.
Neben Harlekin hatte ich die Tir Wache und Deathsigh [Troll Straßensamurai] am Start.
hab ich keinen wirklichen "Buff" festgestellt wenn man sie nutzt.
- SMG: the Beretta, Uzi, Colt, and HK are slightly more accurate.
- Player can no longer sell a currently equipped outfit.
We’re targeting late October for the release of Berlin.
. We expect the remaining work on the tablet versions should only take a couple of weeks, but we don’t know how long it will take for the game to go through Apple certification so we can’t give you a specific release date yet.
http://harebrained-schemes.com/post/whats-happening-and-whats-next/Based on their estimates, and budgeting for unexpected issues (always plan for the unknown), we believe we’ll have Spanish, Italian, German, and French versions ready to play by early October.
Ist die Linuxversion zu dem Spiel schon fertig und wenn ja, wann kann man das Spiel auch mal auf deutsch spielen?
Vielen Dank an dich, das sind die Infos die ich gern lesen wollte.Wie wär´s mit einem Besuch der Seite des Entwicklers oder einer kurzen Google-Suche?
Hier, hat mich ca. 1 Minute gekostet: http://harebrained-schemes.com/post/linux-time/
http://www.gamersglobal.de/news/78215/shadowrun-returns-patch-11-linux-version-speichersystem